Problemet har blivit löst. Om du trycker på OK för felmeddelandet startas Sekoia och felmeddelandena försvinner.
Vi har nu hittat orsaken till felet. Situationen uppstår efter att en anställd har loggat in och loggar ut igen. När skärmen har lämnats 5 minuter efter att du loggat ut visas felet. Vi arbetar för att få en lösning så snart som möjligt.
Vi upplever för närvarande några av skärmarna som skriver ett felmeddelande "Sekoia.Karuna.exe har slutat fungera". Om du trycker på OK för det här meddelandet startas Sekoia-plattformen igen. Vi arbetar för att få en lösning så snart som möjligt.
Vi hittar din prenumeration och skickar en länk för att logga in för att hantera dina preferenser.
Vi har hittat din befintliga prenumeration och har mailat dig en säker länk för att hantera dina inställningar.
Vi använder din e-post för att spara dina inställningar så att du kan uppdatera dem senare.
Prenumerera på andra tjänster med hjälp av klockikonen på prenumerationsknappen på statussidan.
Du kommer inte längre att få några statusuppdateringar från Sekoia Swedish Status, är du säker?
{{ error }}
VVi kommer inte längre att skicka några statusuppdateringar till dig om Sekoia Swedish Status.