Detta problem är nu löst och kalendern fungerer normalt igen.
Vi har nu skickat utt en uppdatering för att lösa problemet med att skapa händelser i kalendern på skärmarna.
Skärmarna uppdateras kontinuerligt när de inte används, men om du fortfarande upplever problemet kan du försöka starta om skärmen och då skulle den fungera.
Om du fortfarande upplever problemet får du vänligen kontakta support.
Vi upplever just nu att det kan vara problem att skapa händelser i kalendern på skärmarna.
Problemet uppstår när man ska välja ett datum eller ändra ändra en tidpunkt.
Vi arbetar på att lösa detta så fort som möjligt. Innan detta är löst kan det eventuellt lösas manuellt genom att man trycker på skärmens tangentbords översta knapp till vänster (en ikon med ett tangentbord) för att stänga ner tangentbordet. När tangentbordet är nerstängt kan man på nytt ändra datum och tid.
Vi skickar ut en ny status i morgon
Vi hittar din prenumeration och skickar en länk för att logga in för att hantera dina preferenser.
Vi har hittat din befintliga prenumeration och har mailat dig en säker länk för att hantera dina inställningar.
Vi använder din e-post för att spara dina inställningar så att du kan uppdatera dem senare.
Prenumerera på andra tjänster med hjälp av klockikonen på prenumerationsknappen på statussidan.
Du kommer inte längre att få några statusuppdateringar från Sekoia Swedish Status, är du säker?
{{ error }}
VVi kommer inte längre att skicka några statusuppdateringar till dig om Sekoia Swedish Status.