Vi har nu löst problemet. Tack för ditt tålamod.
Vi jobbar också på att fixa alla guides i administrationen, så de passar til de nya funktioner.
Vi upplever dessvärre fortfarande en del problem hos en del kunder med den nya funktionen kring observationer
Alla observationsscheman ska nu vara tillslagna (” slå till”) så skulle det vara fler än förväntat på skärmen kan man i administrationen, under de boendes scheman ta bort bocken i medarbetarregistering och därmed inaktivera ett schema, dvs göra så att det inte kommer upp på skärmen.
Vid enstaka tillfällen kommer inte scheman upp som skulle finnas tillgängliga för en boende. Då kan man gå in i administrationen och försäkra sig om att schemat inte har blivit arkiverat (man kan få fram arkiverade scheman i listan med scheman).
Vi upplever dessvärre även fortsatta problem med schemarapporten (tidigare observationsförteckning) när det gäller att kunna se data, i administrationen, för den 29/4 2019.Vi jobbar för fullt med att lösa detta så att rapporten ska kunna visa full historik igen.
Vi beklagar verkligen de problem som detta har orsakat er alla de senaste dagarna
Vi upplever tyvärr igen att där kan vara utfordringer när man göra nya observationer.
Vi jobber på att fixa det så fort som möjligt.
Igen beklagar vi verkligen de problem som detta ev. orsakat er.
Det är nu möjligt att använda applikationen igen och göra nya observationer. Men vi upplever fortfarende problemer med Observations förteckningen.
Vi jobber på att fixa detta och återkommer i morgon när vi vet mere.
Vi upplever fortfarende problemer med applikationen och skickar ut ett nytt meddelande klockan 16.00.
Vi upplever utfordringar som kan göra att man inte kan starta applikationen Observationer.
Vi jobbar på att fixa detta och skickar utt en ny meddelande klockan 15.00
Vi beklagar verkligen de problem som detta ev. orsakat er.
Vi hittar din prenumeration och skickar en länk för att logga in för att hantera dina preferenser.
Vi har hittat din befintliga prenumeration och har mailat dig en säker länk för att hantera dina inställningar.
Vi använder din e-post för att spara dina inställningar så att du kan uppdatera dem senare.
Prenumerera på andra tjänster med hjälp av klockikonen på prenumerationsknappen på statussidan.
Du kommer inte längre att få några statusuppdateringar från Sekoia Swedish Status, är du säker?
{{ error }}
VVi kommer inte längre att skicka några statusuppdateringar till dig om Sekoia Swedish Status.