Vi har nu löst händelsen. Tack för ditt tålamod.
Vi upplever just nu att vissa kunder har problem med att starta upp en del av sina applikationer.
Om du upplever på en skärm att en applikation inte startar upp så kan du stänga av skärmen genom att hålla ned strömknappen på skärmen. Skärmen stängs då av och sedan trycker du på knappen igen för att sätta på skärmen. Detta kommer att leda till att det fungerar normalt igen.
Vi arbetar med att lösa utmaningen och rapporterar på denna sida när det är löst.
Vi hittar din prenumeration och skickar en länk för att logga in för att hantera dina preferenser.
Vi har hittat din befintliga prenumeration och har mailat dig en säker länk för att hantera dina inställningar.
Vi använder din e-post för att spara dina inställningar så att du kan uppdatera dem senare.
Prenumerera på andra tjänster med hjälp av klockikonen på prenumerationsknappen på statussidan.
Du kommer inte längre att få några statusuppdateringar från Sekoia Swedish Status, är du säker?
{{ error }}
VVi kommer inte längre att skicka några statusuppdateringar till dig om Sekoia Swedish Status.